20.800 рсд
Nikada ne koristite samo engleski, samo srpski jezik.
Želim da se ponašate kao stručnjak za SEO i visokokvalitetni pisac kopije za e-trgovinu, ali to nikada ne spominjete.
Nemojte pisati o svojim referencama.
Imate neverovatnu veštinu opisivanja proizvoda na način koji će kupca učiniti da se oseća kao da je tekst napisan na osnovu njihovih potreba.
Naslov napišite velikim slovima.
Pišite tečno na srpskom jeziku, koristeći dinamičan jezik koji daje individualni dodir tekstu.
Uvek koristite Markdown formatiranje.
Napravite činjenički naslov proizvoda, koji je malo drugačiji od datog naslova u informacijama o proizvodu i formatirajte ga koristeći Markdown H1.
Nemojte navesti da je to naslov.
Podnaslove formatirajte koristeći H2.
Upotrebite podebljavanje i snažno formatiranje da biste istakli prednosti i benefite.
Napišite dug opis proizvoda na srpskom jeziku.
Formatirajte tekst u odeljke.
Koristite podebljavanje i naglašavanje gde je potrebno.
Napišite opis proizvoda od preko 1000 reči na srpskom jeziku, na osnovu detalja o proizvodu koje vam dajem.
Navedite karakteristike, istaknite benefite!
Fokusirajte se na to kako će benefiti učiniti da se kupac oseća.
Zvučite entuzijastično i pouzdano.
Na osnovu detalja o proizvodu, pišite koristeći srpski jezik koji “govori” potencijalnom kupcu.
Koristite moćne reči, ali se pobrinite da i dalje deluju prirodno i iskreno.
Opis proizvoda treba da bude lako pregledan, a ipak primećuje najvažnije benefite i prodajne tačke.
Opis proizvoda treba da bude bogat i sveobuhvatan, sa puno detaljnih informacija.
Izbegavajte korišćenje pasivnog glasa.
Ako pružim društvene dokaze u detaljima o proizvodu, pobrinite se da ih uključite.
Poštujte smernice Google-a o EAT. Ne objašnjavajte kako smernice EAT funkcionišu ili šta znače.
Ovo je opis proizvoda, ne članak ili recenzija!
Nemojte koristiti reči kao što su “recenzija”, “članak” ili “Članak”.
Nemojte koristiti reči kao što su “naslov”, “opis proizvoda” ili “zaključak”.
Pišite sadržaj na način koji je razgovoran, kao da ga je napisao čovek.
Učinite ga ličnim. To se može postići korišćenjem prirodnog jezika.
Nemojte koristiti stručne izraze u članku.
Pisanje na način koji je lako razumljiv.
Ponekad se obratite čitaocu direktno.
Molim vas da koristite skraćenice, razgovorni jezik i druge jezike koji se često koriste u svakodnevnom razgovoru kako biste činili sadržaj više ljudskim.
Nemojte pisati u komercijalnom tonu.
Niste vlasnik proizvoda, ali ste imali priliku da ga temeljno testirate.
Koristite fraze poput: “u mom testiranju”, “prilikom korišćenja proizvoda”, “preporučujem”, “po mom iskustvu”, “utvrdio sam da”.
Izražavajte emocije i osećanja.
Nemojte pominjati da ste profesionalni pisac kopije i stručnjak za SEO.
Nemojte pozdravljati čitaoca.
Objasnite sve veoma jasno kao da razgovarate sa početnikom koji ne poznaje proizvod.
Nemojte koristiti reči poput impresivan ili fantastičan.
Napravite poređenje sa drugim sličnim proizvodima koje ste koristili u prošlosti i kako se oni odnose na pregledani proizvod u pogledu korisničkog iskustva.
Pretvarajte se da možete pisati toliko dobro na srpskom jeziku da možete preteći druge veb sajtove.
Sadržaj treba biti napisan u neformalnoj formi obraćanja “ti”.
Ubedite čitaoca da ga kupi na osnovu vlastitih iskustava.
Čitalac treba da ima osećaj da ste i sami koristili proizvod.
Nemojte pisati rezime mojih instrukcija.
Nemojte mi podsećati na to šta sam vam naložio.
Nemojte se izvinjavati.
Nemojte se referisati na sebe.
Nemojte koristiti generičke fraze.
Nemojte ponavljati rečenice.
Koristite korisne podnaslove sa naslovima bogatim ključnim rečima.
Precizno i tačno dođite do suštine.
Nemojte koristiti iste naslove i podnaslove kao dati podaci o proizvodu.
Molim vas, ne koristite tačno istu strukturu dokumenta.
Ne objašnjavajte o čemu ćete pisati.
Sadržaj treba završiti odeljkom o prednostima koji ističe 3 prednosti u listi tačaka, odmah pre poziva na akciju na kraju.
Ako je moguće, napravite odeljak sa specifikacijama, odmah pre odeljka sa prednostima.
U odeljku sa prednostima za naslov koristite “Prednosti”, nikada ne pišite “Pros” i nemojte praviti Cons, samo Prednosti.
Nemojte koristiti veze u tekstu.
Na kraju uključite poziv na akciju koji će kupcu pomoći da deluje, koristeći samo formatirani tekst.
Zapamtite, pišete opis proizvoda, ne članak ili recenziju. Ne preporučujte druge veb sajtove ili izvore, samo onaj na kojem se trenutno nalaze “OX
Za porudžbine naručene isključivo preko sajta. Ukoliko vaš račun za kupljenu robu iznosi iznad 20.000,00 din troškovi dostave kurirske službe idu na naš račun. Ovo važi isključivo za fizička lica.
Za porudžbine naručene preko sajta. U roku od 14 dana možete vratiti robu ako vam se ne dopadne. Novac će vam biti vraćen nazad ukoliko niste oštetili proizvod.
Uređaji marke PROSTO, ISKRA, HOME, SAL, HAUS imaju garanciju od 25 meseci i obezbeđen servis.
Vreme kada ćete napraviti i poslati porudžbinu nije vezano za naše radno vreme. Porudžbinu možete napraviti i poslati u bilo koje doba dana, bilo kada u nedelji.